vineri, 30 decembrie 2016

Fiecare zi imi ofera un nou inceput!



Bine v-am regasit, suflete dragi!
2017 bate la usa si e momentul pentru mine sa privesc in urma, la anul ce-a trecut. Nu detaliez,  sunt lucruri mult prea personale ca sa le imprastii prin lume :). Pot spune atat- daca trag linia nu da cu plus, si ma refer strict la evenimentele si imprejurarile care nu au tinut de mine. Ca sa fiu cinstita nu da nici cu minus (prea mult ;) ) - am facut cat am putut, in situatiile date.
In 2017 sunt deschisa sa devin .Sunt deschisa sa ma gandesc mai mult la mine, si nu neaparat in sensul de a ma rasfata sau ceva de genul asta, ci in sensul de a-mi oferi suficient timp cu mine insumi ca sa-mi dau seama unde sunt si incotro vreau sa o iau.
In 2017  ma uit in liniste inlauntrul meu,  aprind lumina din ochi, sterg praful si paianjenii de la colturi.Deschid larg ferestrele catre Cer si catre ceilalti, las inauntru Soarele si aerul curat. Gasesc Bucuria si Recunostinta, si  le pun frumos pe masa.Regasesc scopul si intelesul vietii mele, astfel incat fac in fiecare zi o diferenta pozitiva pentru viata cuiva.Ma impac cu mine insumi si  ma iubesc cu rele si cu bune.
Ma ingrijesc de corpul si de sanatatea mea - mananc echilibrat si sanatos, fac miscare, beau suficienta apa, imi fac examene medicale de rutina
Ma ingrijesc de sufletul meu - ma impac si ma iert cu toti, ma incarc zilnic cu har in momentele de rugaciune si meditatie, acasa si la Biserica.
Ma ingrjesc de mintea mea - citesc si invat lucruri noi, lucruri bune, care ma ajuta sa cresc.
Ma ingrijesc de relatiile mele - invat sa iert, sa iubesc, sa ii accept pe ceilalti,  sa le fac bine.Evaluez fiecare relatie pe care o am si le parasesc pe cele toxice.Ma inconjur de oameni frumosi si pozitivi.
Muncesc cu  bucurie, cu harnicie si cu seriozitate!orice lucru inceput il duc la capat, fara amanare.
2017 este un an bun, fiindca eu sunt un om mai bun si fac tot ce pot mai bine in imprejurarile date.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !