luni, 26 decembrie 2016

Bine v-am gasit, suflete dragi!


Iubesc Craciunul. Imi plac luminitele care se aprind peste tot, licarind pline de veselie si optimism. Imi plac bradul, colindele, cadourile si mai ales vacanta :). Vacanta de Craciun e un lucru minunat- gata cu temele, cu drumurile spre scoala si inapoi, gata cu sincronizarea programului pentru toti membrii familiei. E acea placuta perioada in care inchid usa si telefonul, si, departe de lumea dezlantuita pot in sfarsit sa-mi adun gandurile, sa analizez anul ce-a trecut si sa ma pregatesc pentru cel viitor.
Anul acesta imi propusesem sa fiu ceva mai sociabila si sa duc copiii la colinda, imbracati in costum popular , dar o gripa de sezon m-a trimis direct in pat, cu laptopul in brate (evident).Si m-am gandit ca e momentul sa-mi fac un blog, fiindca in casa asta e imposibil sa tii un jurnal fara sa-l citeasca vreunul din copii :)).Asa, o dau anonima- si sper sa am un pic de intimitate :)).
 Craciun fericit tuturor!

2 comentarii:

  1. Imi place cum scrii si sper ca unul din obiectivele din 2017 este sa scrii des pe blog. ;)
    Anonima, anonima, dar sa stim si noi... mai multe. :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, Catrinel!multumesc ca ma vizitezi!eu mi-am propus sa scriu zilnic, sau macar la doua zile, dar sa vad daca reusesc :).

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !