miercuri, 4 ianuarie 2017

30 Days Shred - prima zi




Bine v-am regasit, suflete dragi!
Ma bucur ca am inceput acest blog! faptul ca scriu despre visele si planurile mele, si despre modul in care le pun in practica, ma motiveaza mult sa merg mai departe.
Provocarea ,,ma iubesc" merge din ce in ce mai bine - am reusit sa scriu zilnic pe blog, asa cum mi-am propus; am inceput sa citesc din lista de carti pe care mi-am alcatuit-o si, de azi, am inceput sa fac si sport!
Sunt fooooarte, fooarte incantata si fericita ca in sfarsit m-am mobilizat!De mare ajutor mi-au fost postarile de pe Luxul Simplitatii referitoare la programul 30 Days Shred. Nu aveam idee de unde sa incep, si experienta relatata acolo mi-a dat o directie.



Aseara mi-am descarcat filmuletul cu programul, ca nu cumva sa pice netul si sa raman fara el :)).
Dimineata, imediat ce m-am trezit , m-am echipat si am trecut la transpirat :)).

Am folosit:
-un covoras
-incaltaminte de sport, bustiera si colanti
-2 greutati de 1,5 kg
-laptopul cu programul :))

Am inceput cu nivelul 1, varianta incepatori (sunt doua variante-incepatori si avansati). Programul este structurat pe 3 nivele,a cate 10 zile fiecare. Se lucreaza cu pauza de o zi la mijloc (5 zile, pauza , 5 zile - pauza- si se trece la nivelul urmator).

Despre mine acum
-femeie, in jur de 40 de ani, fara exces de greutate, dar sedentara si  cu  sarcini/ nasteri naturale la activ, care mi-au slabit muschii abdominali si perineali (nu ca ar fi fost ei prea puternici nici inainte :)) ). Nici nu am constientizat cat de slabiti sunt muschii mei pana azi, cand am inceput sa exersez si, la sarituri, aveam neplacuta senzatie ca fac pe mine.Eu eram sigura ca totul e bine, dar e clar ca am nevoie de exercitii in plus pentru abdomen si perineu. O sa caut ceva potrivit dupa ce termin nivelul 1. Deocamdata nu sunt in pozitia sa fac ceva in plus, trebuie sa ma obisnuiesc intai sa fac zilnic ce am inceput deja.

Experienta anterioara 
zero barat, sunt sedentara cu acte. Adica nu mai sunt, am fost :))

Prima zi
Am  facut programul dimineata, imediat dupa ce m-am trezit. Dupa 5 minute imi iesise limba de-un cot :)) si gafaiam ca un ogar lesinat :)). Dupa 10 minute ma durea tot corpul, in special picioarele :)). Spre final, greutatile de 1,5 kg imi pareau de vreo 10 kile. Am ajuns la sfarsit cu chiu cu vai, dar simteam ca traiesc :)). Da, paradoxal, desi ma durea tot corpul, ma simteam foarte bine - binedispusa si plina de energie. Si inca ma simt asa. Categoric, maine o iau de la capat!De transpirat nu am transpirat foarte mult- cred ca din cauza pauzelor dese :)).

Ce am de facut 
trebuie sa  ma uit cu atentie la filmulet inainte de a face antrenamentul , sa invat cum se fac miscarile in mod corect, si sa retin succesiunea lor, ca sa nu mai am nevoie de pauze.


Mi-am propus sa finalizez toate cele 3 nivele ale programului, si o sa revin cu impresii din cand in cand. Si o sa le finalizez cu siguranta, deoarece...

Imi place cat de bine ma simt dupa ce fac exercitii si miscare!
Exercitiile ma fac puternica!
Imi place sa traiesc sanatos!
Exercitiile zilnice ma fac sa ma simt si sa arat bine!
Rutina mea zilnica de exercitii da rezultate fabuloase!
Sa fac exercitii zilnic e una din modalitatile mele preferate ca sa ma simt grozav!
Sunt arhitectul sanatatii mele!construiesc o fundatie solida cu fiecare alegere buna pe care o fac zilnic!




6 comentarii:

  1. Ar trebui sa iti urmez exemplul... si eu sunt sedentara si nu e bine... Poate reusesc sa ma ambitionez. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu imi doresc de mult sa imi imbunatatesc forma fizica, dar pana acum nu am reusit sa ma mobilizez din varii motive.Dar, de cand folosesc afirmatiile pozitive, am alt tonus, ma ajuta extraordinar!

      Ștergere
  2. Oooo, daaa! Bun de făcut exercițiul ăsta! ;-)
    Am noroc de gașcă cu care mă mișc la sala. Dar pentru zile din astea în care nu poți ieși din casă, sunt super faine video-urile!
    Spor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Agatha, ce bine ca poti merge la sala si ca ai conditie fizica buna!Momentan nu pot lua in calcul aceasta solutie, desi mi-ar prinde bine un antrenor personal, care sa ma indrume.

      Ștergere
  3. Mda...am facut si eu ceva similar si tare bine m-am simtit,sa vad poate reiau programul pentru ca kg mele nu vor sa dispara asa usor.Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu n-am probleme cu greutatea deocamdata, dar probabil voi avea in curand daca o sa fiu la fel de sedentara.
      eu am inceput cu entuziasm si am facut o febra musculara groaznica :)), 3 zile am stat pe tusa. Acum am reluat, dar progresiv, cate putin zilnic.O sa-mi ia mai mult decat am sperat :)

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !