sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Aleg sa am o zi minunata!


Buna dimineata, suflete dragi!in fata noastra se deschide o noua zi, in care putem sa alegem daca ne bucuram sau nu de darul pretios al vietii!Eu aleg sa imi incep ziua cu recunostinta pentru noaptea trecuta si pentru toate darurile primite: am avut un somn odihnitor, caldura in casa, un pat bun, familia alaturi.Sunt recunoscatoare ca m- am trezit in aceasta minunata zi, in care ma asteapta multe bucurii si surprize placute.
Va doresc si voua o zi binecuvantata!

,,Dacă doreşti să devii liber, tu trebuie să renunţi la resentimente, oricât de juste ţi s-ar părea acestea, şi să nu îţi mai plângi de milă. Alcoolicii Anonimi au inventat expresia oliţa lamentării, care mi se pare extrem de plastică.
Atunci când stai aşezat pe oliţa lamentării, tu te simţi o persoană neajutorată, care nu are niciun fel de putere. Dacă doreşti să îţi recapeţi puterea personală, va trebui să te ridici în picioare şi să îţi asumi responsabilitatea pentru propria viaţă.,,
Louise Hay ,,Puterea este in interiorul tau"

Un comentariu:

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !