sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Cred in mine si in abilitatile mele!


Buna seara, suflete dragi!Bine v-am regasit!
Vreau sa imi tin promisiunea facuta catre mine insami si ma stradui sa scriu cate ceva in fiecare
zi :).Si, categoric, e un lucru destul de dificil :)).
Imi doresc mult ca tot ce mi-am propus pana acum sa nu ramana doar la stadiul de vis, de obiectiv stabilit cu entuziasm in ianuarie, spre care sa privesc cu regret si cu tristete in decembrie.
Asa ca ACTIONEZ spre indeplinirea scopurilor si faptul ca scriu aici ma motiveaza sa merg mai departe si sa nu renunt.O sa fac o scurta trecere in revista a ceea ce am realizat pana acum, ca tot se apropie ,,lunea albastra" , care se pare ca ar fi ziua in care majoritatea sunt deprimati fiindca deja au renuntat la rezolutiile entuziaste stabilite de Anul Nou :).

Provocarea lunii ianuarie:ma iubesc pe mine insumi
- ma stradui sa folosesc cat mai multe afirmatii pozitive, dar inca aprofundez subiectul, care e destul de vast.Referitor la aceste afirmatii, am gasit ceva referitor la ele in cursul maicii Siluana -,,Sa ne vindecam iertand"- o sa revin cu o postare separata referitor la asta.
Ce imi este clar e ca tiparele negative de gandire nu dispar cu una cu doua, dar totusi afirmatiile sunt uimitor de eficiente- deja am facut mici schimbari in viata mea folosindu-le.

- miscare si exercitii- aici am inceput programul 30 Days Shred si m-am ales cu o febra musculara, de trei zile abia m-am miscat :)).Asa ca am facut o pauza si mi-am ajustat putin obiectivul.Am amanat continuarea programului si ma stradui sa imi intru intai cat de cat in forma ajutandu-ma de cursul  Sit Less Get Active de pe Coursera. Am aflat foarte multe informatii interesante si mi-am descarcat o carticica cu exercitii pentru adulti din astia demolati de sedentarism, asa ca mine :)).Va tin la curent.

-sunt mai atenta la aspectul meu exterior- folosesc zilnic crema de fata(nu o data pe an, ca inainte :)) ), ma machiez discret, folosesc parfum si haine dragute chiar daca nu ies din casa

- jurnalul iubirii de sine - inca nu l-am inceput,  n-am gasit un caiet potrivit - urmeaza :)

-am inceput sa citesc din lista pe care mi-am facut-o.Intre timp am mai adaugat carti care m-au atras. De exemplu, acum citesc ,,Labirintul codependentei" si vreau ca dupa aceea sa citesc si sa lucrez ,,Iesirea din labirint". Sunt doua carti foarte bune pentru cunoasterea si vindecarea interioara.Mai am pe lista cateva carti de Lise Bourbeau , precum si ,,Alchimia emotionala" de Tara Bennett Goleman. Sunt in format pdf si mi le-am incarcat pe kindle, ca sa citesc cand fac drumuri sau astept pe undeva.

Din cele 18 obiective :
- am inceput jurnalul pe puncte, e in curs de organizare.Puteti citi despre acest tip de jurnal pe blogul Irinei, aici

-am scris aproape zilnic pe blog

-am citit o carte pe saptamana si am facut un review, urmeaza al doilea

- cu miscarea- am spus mai sus.Cu alimentatia e ok, urmez programul stabilit

-am invatat sa desenez mandale !azi am desenat prima mea mandala, o sa pun niste poze cat de curand. Ma gandesc la o provocare - o mandala pe saptamana :) , ca sa imi fac mana, fiindca nu obisnuiesc sa desenez, e ceva total nou pentru mine

-mi-am stabilit o zi pentru mine in ianuarie- o sa ies in oras la o intalnire cu prietenele, apoi o sa merg sa citesc intr-o cafenea draguta

-provocarea Iuliei- am pus deoparte banii pentru ianuarie

Pana acum sunt multumita, o sa ma rasplatesc cu o prajitura si cu o carte pentru aceste mici reusite de care sunt foarte mandra :).
 

6 comentarii:

  1. Maine va fi postat un articol despre experienta mea propriu-zisa cu bullet journal. Sper sa-ti fie de folos, eu am facut un an de cand il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si sunt curioasa de fragmentul de care ai zis din Seminar. Mie labirintul codependentei si iesirea din labirint, ca si toate materialele despre codependenta, imi lasa un gust amar, ca si cum ar aduce in fata ideea ce sunt unele lucruri de care nu te vindeci, in fata carora esti neputincios pe vesnicie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi s-a parut, din contra,e vorba de insanatosire, dar cred totusi ca nu e un proces facil si pentru cazurile dificile e nevoie de un terapeut care sa te ajute.Oricum, sunt rani care, desi vindecate, lasa cicatrici pentru totdeauna.Dar e mai buna o cicatrice decat o rana infectata :).

      Ștergere
  3. Uau, te descurci foarte bine!!!! Bravo!
    As veni si eu in cafenea!😊

    RăspundețiȘtergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !