miercuri, 18 ianuarie 2017

Fara zahar



Buna seara, suflete dragi!nu pot sa cred ca indata se face saptamana de cand nu am deschis blogul!
Ma asteptam sa n-am timp, fiindca asa e cand incepe scoala, insa mi- am propus sa nu dau inapoi.Dar uite ca nu stiu cand trece ziua!
Azi am citit postarea Iuliei despre consecventa si mi-am zis nu se poate, vreau sa fiu consecventa cu mine insumi, cu ce mi- am propus!
Asa ca nu voi incheia ziua de miercuri fara sa va povestesc despre ce as vrea sa fac - si anume sa renunt la zahar si la produsele din faina alba.
Ieri m- am uitat la niste documentare pe youtube despre cat de rau fac zaharul si faina alba organismului.Bine, nu sunt informatii noi, nu sunt la prima tentativa de a- mi schimba alimentatia si in sensul asta, dar nu am reusit pana acum.Am redus consumul de dulciuri destul de mult, dar cam atat.
Am gasit pe net tot felul de provocari sugar free, dar inca nu m- am hotarat.E foarte greu sa renunti, zaharul si faina alba sunt peste tot!
Am inceput azi prin a cumpara paine graham in loc de alba, si am luat pentru cafea zahar brun din trestie, in loc de zahar  obisnuit.Mai departe nu stiu, trebuie sa-mi fac un plan, sa mai adun informatii.
Voi ati incercat vreodata sa renuntati la zahar ?

Un comentariu:

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !