luni, 9 ianuarie 2017

Femei puternice (de Louise L. Hay) - impresii de lectura

Nu imi amintesc exact cum am ajuns sa vizionez documentarul ,,Poti sa-ti vindeci viata "- cred ca dintr-un filmulet motivational in altul am ajuns la el. Mi-a lasat o impresie foarte puternica si imediat am inceput sa caut pe internet cartile scrise de Louise Hay.


Poti sa-ti vindeci viata (Louise L. Hay) from Adina Amironesei on Vimeo.

Undeva dupa Craciun am ajuns intr-o librarie si m-am hotarat sa cumpar intai  ,,Femei puternice" - fiindca mi-a placut mult titlul, cartea e subtirica :)) si nici nu costa o avere (15 lei).
,,Femei puternice. Un ghid pentru femeile care doresc sa traiasca o viata de succes" e impartita in 11 capitole. Primele sunt dedicate modului in care putem sa ne modificam perceptia de sine si relatia cu noi insine, dar si maternitatii, sexualitatii si sanatatii.
Ultimele capitole, care mi-au placut cel mai mult, se refera la viziunea asupra varstei, sanatatii si longevitatii. Autoarea a scris cartea la 70 de ani, iar anul acesta implineste 91 de ani, deci putem spune ca a scris prin prisma experientei proprii :)).
Ea indeamna femeile sa isi schimbe gandirea negativa referitoare la varsta  si  sa-si aduca contributia la viata celorlalti pana in ultima clipa .L.Hay sustine ca prin schimbarea gandirii si a stilului de viata putem trai la batranete la fel de frumos si de bine ca la tinerete.
,,Cu siguranta, trebuie sa existe un motiv pentru care traim mai mult decat altii.Ce anume trebuie sa facem cu acest timp suplimentar?,, spune L.Hay.
,,Zicala ,,o, sunt prea batran pentru a face asa ceva" este depasita, caci exista oameni in varsta care fac deja tot ceea ce noi afirmam ca nu putem face."
Cel putin pentru romance as zice ca este o carte obligatoriu de citit, fiindca mentalitatea batranicioasa, negativista, depresiva este foarte prezenta la noi. De cate ori n-am auzit ,, ei, ce-mi mai trebuie...?(si completati voi pe puncte -sport, haine, cosmetice, carti, cursuri, etc.), ca sunt prea batrana pentru asa ceva (si asta incepand cu 40 de ani sau chiar mai devreme).
Desi nu sunt de acord in totalitate cu viziunea despre viata a autoarei, imi place suflul pozitiv si entuziasmul pe care il inspira. De aceea am citit si recitit de cateva ori carticica asta si v-o recomand cu drag si voua.

5 comentarii:

  1. O sa retin si eu cartea aceasta, suflul pozitiv si optimismul sunt binevenite intotdeauna. Iar eu am perioade in care in trebuie in mod deosebit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, sigur o sa-ti placa. Se citeste foarte rapid si usor.

      Ștergere
  2. eu am mai rasfoit carti scrise de Louise Hay si mi s-au parut ca merg direct la inima (I can do it si Heal yourself).
    Spor la citit! sa ne scrii si noua bucati care te-au impresionat, sigur vor fi.

    RăspundețiȘtergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !