marți, 3 ianuarie 2017

Imi iubesc corpul, de aceea ma hranesc sanatos



Buna seara, suflete dragi!inchei aceasta zi gandindu-ma cu recunostinta la modul minunat in care am fost alcatuita: trup, suflet si duh.
Trupul  meu este o parte pretioasa din mine.Vreau sa va spun cat de recunoscatoare sunt pentru el!Cu ajutorul lui, sufletul meu se poate exprima si poate deveni mai bun, mai frumos, mai luminos!
Cu toate acestea, corpul e un dar  pe care adesea l-am neglijat  sau l-am folosit in mod gresit, din pacate :(. Dar ma iert pentru asta si aleg sa fac schimbari benefice in viata mea.Corpul meu e un dar unic, deosebit, de aceea sunt hotarata sa  nu il intinez si nu il distrug prin excese si vicii!Imi iubesc corpul, de aceea am grija de el!
Fiindca imi iubesc trupul vreau sa  mananc sanatos, sa fac miscare  zilnic, si sa ma odihnesc suficient!
Corpul meu e un dar, de aceea nu-mi bat joc de el si il ingrijesc oferindu-i tot ce are nevoie, nu tot ce pofteste :).

Referitor la hrana, mi-am alcatuit un program  de alimentatie iubitoare ,  pe care cu drag il impartasesc cu voi.Multe din cele scrise le practic de mai mult timp, dar ma ajuta sa le am scrise si sa le revad din cand in cand, ca sa nu uit ce am de facut,dar si sa adaug idei noi.
  • mananc 5/6 mese pe zi, in cantitati mici, cu intervale de cel putin 3  ore intre ele*in lucru
The Healthy Eating Spot
  • nu mai mananc daca simt ca m-am saturat *in lucru
  • mestec foarte bine fiecare imbucatura *in lucru
  • nu mananc nimic intre mese - beau apa * reusita 80%
  • nu mananc nimic dupa ora 20 -beau apa * reusita 80%
  • nu mananc dulciuri * reusita 60 % (e foarte dificil sa le elimin total, desi incerc)
  • nu rontai biscuitei, alune, cipsuri, samd. intre mese
  • respect proportiile unei portii sanatoase* in lucru

  • nu beau bauturi dulci si/sau acidulate* reusita 70%, beau mai putin ca alta data, dar as vrea sa nu beau deloc
  • beau suficienta apa* reusita 80%
  • nu consum carne tocata si mezeluri din comert (se accepta, ocazional, preparatele din gospodaria proprie) * reusita 98%, se mai intampla sa manac mezel cand merg in vizite
  • mananc lactate integrale*  reusita 70%, mai cumpar si cu putine grasimi
  • mananc iaurt de 3-5 ori pe saptamana* in lucru
  • limitez/elimin mancarea procesata si prajelile*reusita 70%, uneori mai scap la cartofi prajii sau la chiftele :))
  • folosesc puterea afirmatiilor pozitive pentru a manca sanatos*in lucru
Voi ce greutati intampinati cand e vorba sa va hraniti sanatos?

2 comentarii:

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !