luni, 2 ianuarie 2017

Imi umplu mintea cu ganduri pozitive si benefice!



Buna seara, suflete dragi!sper ca ati avut o zi minunata!
Si daca vi se pare ca ati avut o zi groaznica, faceti un exercitiu si gasiti toate lucrurile pozitive din ea, pentru care merita sa fiti plini de recunostinta!Este foarte usor sa gandesti negativ si asta duce invariabil la nefericire si depresie. Facem acest lucru inconstient, fiindca asa am fost educati, ,,sa punem raul in fata", sa vedem raul,  si sa criticam pe altii si pe noi insine.
Cand am aflat ca mintea e ca o moara in care poti alege ce sa macini am inceput sa fiu mai atenta la gandurile mele. Am observat ca, fara sa vreau sau fara sa stiu, gazduiesc si hranesc o gramada de negativitate in capul meu.Asa ca pun STOP!In fiecare zi imi umplu mintea cu ganduri pozitive si benefice!
Mintea e ca o gradina- ce cultivam, aceea rasare!mintea, ca si gradina, trebuie ingrijita : sa plivim buruienile  gandurilor negre, sa o ,,udam" privind si ascultand doar lucruri bune si constructive si doar asa vom avea o recolta frumoasa de ganduri bune :).
Ce am de facut:

Nu valorizez gandurile distructive
Adeseori nu realizez cat de mult pretuiesc de fapt gandurile negative.Nu imi place sa gandesc negativ, dar incerc, in mod constient, sa nu o fac?Gandurile negative rumegate in mod permanent devin incredibil de puternice. E nevoie de o lupta constienta si permanenta in care sa nu primesc din prima gandul negativ, si sa ii opun imediat unul pozitiv.


Vreau sa fiu fericita sau nefericita?

Gandirea negativa este o alegere pe care o fac. Daca am impresia ca sunt victima propriilor emotii si ganduri, nimeni nu ma va putea ajuta!Atunci cand aleg sa gandesc negativ aleg, inevitabil, sa fiu nefericita si sa ma simt mizerabil. Daca pretuiesc cu adevarat pacea si seninatatea mea interioara, ma straduiesc sa cultiv ganduri bune, luminoase, inaltatoare.Asa ca, data viitoare cand ma voi simti trista sau deprimata, o sa ma intreb: cum vreau sa fiu, fericita sau nefericita?

Nu accept negativitatea altor persoane
Ar fi minunat daca m-as putea inconjura doar de oameni pozitivi! Din pacate realitatea e diferita - in jurul nostru oamenii negativi abunda. Dar aleg sa nu dau ,,subscribe" sau ,,like" la viziunea lor despre lume :)).

Nu primesc ganduri negative despre altii
In general regulile sociale ne opresc sa le spunem celorlati tot ce gandim despre ei...si de aceea inca e pace in lume, cat de cat :)).Dar...cand gandesti pozitiv, te simti pozitiv, cand gandesti negativ, te simti negativ.De aceea aleg sa nu primesc ganduri negative despre altii, ci sa le inlocuiesc cu o rugaciune, cu o binecuvantare, cu gasirea lucrurilor bune din celalalt. Aici includ nu doar primirea propriior mele ganduri negative despre altii, dar si primirea gandurilor altora!Nu sunt deschisa la barfa! Si sunt atenta la ce filme ma uit, la ce muzica/stiri ascult, la ce citesc -literatura, internet.

In viata nimeni nu e scutit de necazuri si de timpuri dificile.Dar depinde de noi sa privim IN SUS si sa nu ne lasam coplesiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !