joi, 12 ianuarie 2017

Privesc problema in fata!



Buna dimineata, suflete dragi!ma bucur sa va regasesc!
V-ati gandit vreodata ca diferenta dintre oamenii de succes si ceilalti nu este lipsa problemelor, ci modul in care acestia inteleg sa le abordeze si sa le rezolve? Acolo unde exista un obiectiv , exista si un obstacol in calea lui! Sa depasesti obstacolul si sa-ti atingi scopul este una din placerile vietii!Dar atunci cand problema te are pe tine,  in loc ca tu sa ai o problema, incepi sa simti stresul si ingrijorarea.

Cand esti stapanit de o problema nu iti dai seama ca de fapt tu o creezi. In loc sa-ti asumi responsabilitatea si sa privesti problema in fata, te plangi, invinovatesti pe altii si astepti  sa se intample ceva ca problema sa dispara sau altcineva sa o rezolve in locul tau. Refuzi sa te confrunti cu realitatea, sa vezi adevarul si sa gasesti cai de rezolvare.Refuzi sa iti asumi responsabilitatea.

Cand ai o problema stii ca ea a aparut fiindca ti-ai propus sa obtii ceva. Odata cu obiectivul a aparut si obstacolul din calea lui.Privesti problema in fata si cauti solutii. Stii ca nimeni nu poate face asta in locul tau. Stii ca degeaba amani si taraganezi lucrurile, degeaba eviti situatia dificila-  problema va fi acolo si intr-un final va trebui sa te confrunti cu ea - si va fi mai greu si mai neplacut decat daca ai fi incercat sa rezolvi din prima.Asa ca iti sufleci manecile si treci la treaba!Rezolvi problema si mergi mai departe, catre atingerea obiectivuli tau. Asta inseamna sa-ti asumi responsabilitatea.

Mi s-a intamplat de multe ori ca, atunci cand aveam o problema, sa ma plang si sa ma vaicaresc, in loc sa privesc problema in fata si sa fac tot ce tine de mine sa o rezolv. Sau, mai rau, am evitat sa ma confrunt cu problemele, fiindca mi-a fost frica sa ma gandesc la ele si la consecintele lor- si am sperat ca ele vor disparea cumva, fara sa fac eu nimic. Dar, ce sa vezi, problemele nu dispar de la sine :)) ci, de cele mai multe ori, lasate nerezolvate se amplifica.Pana la urma tot va trebui sa le rezolvam, dar impreuna cu toate consecintele neplacute.

Azi mi-am facut o lista cu toate problemele care asteapta o rezolvare, unele de prea multa vreme- si voi cauta sa gasesc o solutie pentru fiecare dintre ele. Dureros, neplacut, infricosator!dar stiu ca dupa aceea va fi bine fiindca ...privesc problema in fata si nu ma las intimidata de ea!

 

6 comentarii:

  1. M-am gandit mult la ce ai scris aici... Si mi-am adus aminte ca am si eu in coada de peste o chestie cu o proprietate, o casa la care am drept de mostenire 50%, dar casa nu are act de proprietate. Am vrut odata sa rezolv, dar costa foarte mult avocatul si nu am avut feedback pozitiv din partea varului caruia ii revine si lui restul de mostenire. In problemele astea care nu-ti revine 100% tie puterea de a le rezolva si pe care le lasi asa oare intra la categoria evitare, amanare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in cazuri in care nu tine doar de tine cred ca singura solutie e sa mai insisti.

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !