duminică, 1 ianuarie 2017

Provocarea lunii ianuarie : ma iubesc pe mine insumi




Buna dimineata, suflete dragi!La multi ani!si va doresc un 2017 care sa fie bun cu voi!

Eu incep anul cu o provocare : sa invat sa ma iubesc!Se zice ca nu poti arata altora suficienta iubire, daca nu te iubesti pe tine insuti. Departe de a cadea in narcisism, cred ca o iubire sanatoasa de sine e absolut necesara. Cu totii ne confruntam uneori cu neincredere si stima de sine scazuta, de aceea e important sa invatam sa ne respectam si sa ne iubim pe noi insine. Luna aceasta o sa ma concentrez pe mine insumi si voi face lucruri care ma vor ajuta sa imi dezvolt o iubire de sine sanatoasa.
Aceasta este lista cu ce mi-am propus sa fac, si o voi imbogati pe parcurs, daca imi vin idei noi :

  • imi fac complimente si ma apreciez : ma privesc zilnic in oglinda, imi zambesc si folosesc puterea afirmatiilor pozitive 
  • nu ma compar cu altii : o fac uneori si categoric nu e deloc bine pentru mine!cand observ ca mintea mea incepe sa faca comparatii  spun stop si imi amintesc ca oamenii sunt diferiti, si a fi diferit e ceva bun!si in loc sa ma compar cu altcineva, voi imi fac un compliment :)
  • fac miscare : imi alcatuiesc un program zilnic de miscare si exercitii. Miscarea ridica nivelulde serotonina din corp si ma ajuta sa lupt cu depresia si cu anxietatea.
  • sunt mai atenta la aspectul meu exterior : o crema de fata dimineata si seara, un pic de ruj, un pic de rimel, o manichiura, ceva dragut de imbracat, un strop din parfumul preferat.
  • ma rasplatesc pentru reusitele mele si sarbatoresc fiecare succes : daca nu eu, atunci cine? :))
  • imi fac timp pentru pasiunile mele zilnic, chiar daca e nevoie sa tai de pe lista ceva important de facut
  • nu ma iau  asa de in serios : cu totii facem greseli. Cand simt ca ma enervez pe mine insumi fac o pauza si rad putin de mine.Asa  risipesc tensiunea si ma relaxez.
  • nu judec pe altii!!!cand ma trezesc judecand pe altul, imi cer iertare in gand si ma intorc la ale mele. Ce si cum fac altii nu e treaba mea!
  • nu fac pe plac altora : spun NU atunci cand e cazul, pentru a-mi pastra propria sanatate mentala.Nu sunt responsabila pentru felul cum se sit altii. Nu ma las manipulata emotional.
  • tin un jurnal al iubirii de sine. Idei : ce imi place la mine (lista), ce tip de personalitate sunt (lista de caracteristici), care este limbajul iubirii pentru mine, ce imi place sa fac si de ce, locul meu favorit, cuvinte pe care am nevoie sa le aud, eu in 10 cuvinte (folosesc 10 cuvinte ca sa ma descriu), ce spun ceilalti despre mine (interviu :)) ), cele mai frumoase momente din viata mea, fotografii cu mine...si lista e deschisa, ma mai gandesc 
Lecturi pentru ianuarie :
  •  Bucură-te de o stare de sănătate perfectă cultivând iubirea de sine Gândurile şi alimentele – Dieta Supremă
    de Louise L. Hay, Ahlea Khadro, Heather Dane
  •  Femei puternice un ghid pentru femeile care doresc să trăiască o viaţă de succes
    de Louise L. Hay
  •  Pot face acest lucru cum poţi folosi puterea afirmaţiilor pentru a-ţi schimba viaţa
    de Louise L. Hay
  •  Iubeşte-te pe tine însuţi şi vindecă-ţi viaţa- manual de aplicaţii practice
    de Louise L. Hay
  • Calea spre iubirea de sine de dr. David Hamilton 
  •  Stima de sine. Iubeşte-te pe tine pentru a trăi mai bine de Patrice Ras
  • Cum să te iubeşti pe tine pentru a te înţelege mai bine cu ceilalţi – Cristophe Andre, Francois Lelord
  • Cum să-ţi întăreşti încrederea în tine – Marie Haddou 
  •  Schimbând gândirea, îţi schimbi viaţa – Brian Tracy
  •  Putere nemărginită – Tony Robbins
IUBITI-VA MULT!(PE VOI INTAI:)  )

    10 comentarii:

    1. Răspunsuri
      1. sa inteleg ca am atins o coarda sensibila? :)) ;)

        Ștergere
      2. mie imi spui :)). Provocarea asta parca m-a ales ea pe mine, nu eu pe ea :))

        Ștergere
    2. Răspunsuri
      1. cu placere!pe masura ce le citesc o sa revin cu impresii

        Ștergere
    3. Faina provocare,de carti n-am ce zice...mi le-as dori pe toate!Pupici si succes!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. multumesc!:)si eu mi le doresc :)).Inca nu le am pe toate.

        Ștergere
    4. La multi ani! Frumoase ganduri ai pentru 2017. Ar trebui sa imprumut si eu din ele. :D

      RăspundețiȘtergere

    I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !