marți, 7 februarie 2017

Viata imi aduce numai experiente pozitive!




Buna dimineata, suflete dragi!este incredibil cum se scurge timpul daca nu suntem atenti si nu ne traim viata constient, intentional, condusi de indeplinirea scopurilor noastre.
Au trecut deja sase zile din luna februarie!facand un scurt bilant, pot spune ca, atunci cand te deschizi in mod pozitiv vietii si neprevazutului, viata si neprevazutul vin spre tine :)). In seara zilei de 1 februarie cineva mi-a dat o veste foarte buna legata de cariera, veste care implica niste decizii din partea mea si enorm de multa munca (si timp) pentru urmatoarele cateva luni, daca vreau sa fac un pas mai sus. Prima reactie a fost frica de esec- daca incerc si n-o sa reusesc? , apoi neincrederea in mine- oare sunt in stare, oare pot? apoi lenea- va trebui sa muncesc mult, va fi cam greu, va trebui sa renunt la lucruri care imi fac placere...Toate astea mi-au trecut prin cap in cateva secunde, apoi le-am constientizat.Si atunci m-am hotarat - n-o sa ma las intimidata de frica, de neincredere sau de lene!voi lua aceasta sansa ca pe o provocare de a invata ceva despre mine si de a-mi testa limitele.Voi face tot ce tine de mine, si voi lasa restul in seama lui Dumnezeu!
Vreau sa fac acest lucru in primul rand pentru mine si apoi pentru copiii mei, fiindca imi doresc sa vada ce inseamna sa ai o atitudine pozitiva in fata vietii si a provocarilor ei. Si imi doresc sa reusesc, pentru ca aceasta reusita ar aduce foarte multe lucruri bune pentru mine si pentru familia mea. Deocamdata depind de un raspuns (si am nadejde ca  va fi unul pozitiv), dar faptul ca am decis sa ma angajez in acest proces a fost important pentru mine, indiferent de ceea ce va urma.
In rest sunt putin suparata pe mine ca zilele acestea am pierdut cam mult timp urmarind evenimentele de pe scena politica :)) (presupun ca nu sunt singura) si m-am lasat prinsa emotional de vartejul lor, in loc sa-mi canalizez energiile intr-un mod mai constructiv.Dar e ok, a fost o lectie buna pentru mine!Ma regrupez si o iau de la capat!
Va doresc o saptamana frumoasa si o zi binecuvantata!

2 comentarii:

  1. Doamne ajuta sa reușești în toate cele bune și de folos!
    Sa mai lăsăm televizorul,eu visez de cateva zile sa-mi cumpăr niște flori rozzzzz:))
    Simt nevoia de roz:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta!multumesc la fel!
      eu simt nevoia de verde :)).Iarna e minunata, dar nu ar strica niste primavara de-acuma :))

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !