joi, 16 martie 2017

Imi schimb viata cand imi schimb vorbirea!



Bine v-am regasit suflete dragi!si bine te-am gasit, luna Martie, esti minunata!te rog, fii MAGICA!
Stiu ca toata lumea a zis deja ,,la revedere , Februarie!", ,,Bine ai venit, Martie!", dar eu abia acum  recuperez :)).
Privind in urma , luna februarie a venit cu un vartej de evenimente in mijlocul carora am invatat multe despre mine.Vreau sa fiu cat mai constienta de sine, sa ma analizez si sa nu ma las coplesita de emotii (ceea ce poate fi dificil uneori). Pe masura ce lucrez mai mult cu mine imi dau seama de puterea vointei, a credintei, a afirmatiilor si a gandirii pozitive.



Luna aceasta   lucrez la vocabularul meu, sunt atenta la ceea ce vorbesc,  inlocuiesc cuvintele care ma blocheaza cu cuvinte magice, care imi descatuseaza potentialul.

Cuvintele pe care le folosim au o putere extraordinara,de aceea e foarte important ce spunem si ce cuvinte folosim.Nu degeaba se spune  ,,Căci din cuvintele tale vei fi găsit drept, şi din cuvintele tale vei fi osândit.,,Matei 12,37

Cuvintelele MAGICE
EU VREAU, EU CRED, EU STIU, EU POT, EU SUNT

Cuvintele BLOCANTE
SPER - se inlocuieste cu CRED
INCERC -se inlocuieste cu VREAU
NU STIU, NU POT, NU AM - se inlocuiesc cu STIU,POT, AM
SARU-MANA - se inlocuieste cu MULTUMESC
DAR - nu se foloseste!
TREBUIE -se inlocuieste cu VREAU

Vreau sa imi modific vocabularul limitativ deprins din copilarie,,de aceea mi-am scos aceste cuvinte la imprimanta si port foaia in poseta, ca sa o vad tot timpul si sa stiu ce am de facut.
Am observat ce schimbare se petrece in mintea mea, in starea mea si apoi in actiunile mele cand folosesc cuvintele magice ca sa afirm ceva.
De exemplu
EU VREAU sa fac alegeri bune pentru corpul/sufletul meu,
EU CRED in alegerile bune pentru corpul/sufletul meu
EU STIU sa fac alegeri bune pentru corpul/sufletul meu,
EU POT  sa fac alegeri bune pentru corpul/sufletul meu,
EU SUNT   alegeri bune pentru corpul/sufletul meu,
In loc de alegeri  completam cu orice obicei benefic pe care vrem sa-l implementam in viata noastra, sau cu orice vrem sa realizam.

2 comentarii:

  1. :) faina postare! Ai dreptate cuvintele ne modeleaza viata si e important sa avem grija cum le folosim! Weekend frumos! :)

    RăspundețiȘtergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !