joi, 9 martie 2017

Intrebarile potrivite

O succesiune de evenimente pe care evit sa le categorisesc in vreun fel au venit peste mine.Sunt legate cumva de unele din punctele de pe lista 18 pana in 2018, dar scenariul din mintea mea era cu totul altul :)). Incerc sa fac fata la toate provocarile care imi stau in fata si simt cu disperare ca am nevoie de un time out, sa ma adun.In seara asta am deschis o carte - ,,Intrebarile potrivite" de Debbie Ford si am citit despre mentinerea energiei vitale sau a focului interior.Unul din lucrurile care slabesc acest foc este sa traiesti cu teama.Meditand mai mult la acest lucru mi-am dat seama ca e adevarat- pentru mine, cel putin. Aveam multe temeri ascunse pe care incercam sa le controlez, sa le ignor, sa le evit- si toate au iesit la suprafata cu aceasta ocazie. Imi este frica ca nu o sa reusesc si ca va trebui sa ma confrunt cu pierderi dureroase.Ma simt obosita, trista, infricosata, lipsita de putere si de control, iar flacara mea abia palpaie.As putea sa-mi plang aici de mila inca vreo suta de randuri si imi dau seama cat de inutil si de stupid este ceea ce fac.Am nevoie de o pauza, sa pot gandi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !