sâmbătă, 11 martie 2017

Responsabilitate



Bine v-am regasit, suflete dragi!ma gandesc cu recunostinta ca in acest Univers sunt oameni care poposesc pe blogul meu si  vibreaza pozitiv citind gandurile mele :). Va multumesc!
Traiesc o perioada extrem de aglomerata si incarcata emotional si toate evenimentele m-au coplesit , asa ca un timp petrecut in liniste cu mine insami era fundamental.
M-am trezit dimineata la 5.30, mi-am facut o cafea, un pic de miscare si am incercat sa ma relaxez si sa-mi pun ordine in ganduri, ajutata de alta carte scrisa de Debbie Ford, ,,Secretul Umbrei".






 La un moment dat a fost ca si cum in capul meu s-a aprins lumina si am vazut clar cum, invinuind pe altii pentru diverse probleme din trecut si din prezent, am aratat cu patru degete spre mine!exact lucrurile de care ii acuzam pe altii le-am vazut in mine : sunt imatura,fricoasa lenesa, dezordonata, cheltuitoare. Am facut multe compromisuri ca sa-mi fie comod, mintindu-ma ca asta e cea mai buna alegere, ca asta e situatia si nu am ce face, ca si altii fac la fel, etc.Scuze.

In situatiile dificile am ales sa ma plang, sa ma autocompatimesc, sa ma victimizez. In loc sa imi fac curaj si sa confrunt poblemele cu maturitate, am preferat sa traiesc intre iluziile mele, asteptand sa vina cineva sa ma salveze. Iar adevarul e ca nu vine NIMENI .Nimeni nu poate pasi pe cale in locul nostru, iar deciziile proaste se aduna si vine, la un moment dat, vremea scadentei.
De atatea ori am vrut sa fac seminarul iertarii al M.S. dar nu am reusit.Atunci mi se parea ca nu am nimic important de spus, acum stiu ca, de fapt, nu eram gata sa prelucrez ranile din trecutul meu si sa imi asum responsabilitatea pentru niste lucruri.
,,Astazi aleg sa imi asum intreaga responsabilitate pentru propria realitate!"
Am fost invatati sa spunem ca ,,asa a vrut Dumnezeu", dar acum imi dau seama  ca Dumnezeu nu vrea ca oamenii sa sufere, vrea ca noi sa cunoastem bucuria adevarata.. Dumnezeu ne-a spus ce e bine si ce e rau, si ramane la alegerea noastra cum ne raportam la actiunile celor  din jur, sau la imprejurarile vietii. Singuri ne creem propria realitate, si Dumnezeu sta ascuns in noi, asteptand sa deschidem ochii si sa ne venim in fire.

6 comentarii:

  1. Te admir foarte mult. Eu sunt o mamica destul de stresata si de stresanta, mai ales in aceasta perioada foarte grea pt noi din cauza problemelor de sanatate. Abia azi, dupa mult timp, m-am ocupat de curatenie (nu asa cum imi doream)... Tot azi, printre smotru, aerosoli, piureuri de legume mi-am gasit timp sa-mi ingrijesc pielea care e din ce in ce mai uscata. Uneori ma simt depasita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura multumesc!cand copiii sunt mici e mai greu sa iti gasesti timp pentru tine, fiindca ei sunt foarte solicitanti, in special in perioadele de boala.Dar in imprejurarile dificile e bine sa nu ne lasam coplesiti de stres si disperare,mai ales atunci e important sa cautam legatura cu Dumnezeu si cu Sinele nostru superior, pentru ca problemele sa se rezolve rapid si favorabil noua.Cand unul din copiii mei abia se nascuse sotul meu s-a imbolnavit,a fost dus de urgenta la spital si operat.Copilul era alaptat exclusiv si nu puteam sa-l duc cu mine prin spitale, dar si sotul meu avea nevoie de mine.Initial am panicat, dar imediat m-am redresat, am mers in rugaciune la Dumnezeu, s-au rugat si altii pentru noi, si totul s-a rezolvat cat se poate de minunat.Sotul meu si-a revenit foarte bine, medicii au fost mirati de recuperarea rapida.O prietena care statea langa spital m-a ajutat cu copilul, alti prieteni din zona m-au ajutat cu alte lucruri, fara sa-i rog.Foarte multe minuni am trait atunci.Dumnezeu este Iubire si totul se rezolva cu credinta.Evident, nu suntem scutiti de durere, dar daca privim toate problemele ca pe oportunitati de a invata ceva, chiar invatam :)).
      Referitor la piureuri de legume, la ultimul copil am folosit autodiversificarea si am scapat de mizeria cu piureurile, la 7-8 luni mesteca binisor deja, la un an manca aproape de toate, la masa cu noi.Acum nu stiu daca tu mai poti aplica, dar la urmatorul copil merita sa incerci.

      Ștergere
  2. :) multumesc de postare si de comentariul pentru Laura! :) de ajutor!!!

    RăspundețiȘtergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !