joi, 20 aprilie 2017

Exista o solutie pentru fiecare problema



Bine v-am regasit, suflete dragi!Va multumesc ca vizitati micul meu spatiu virtual !
Azi am incheiat una din perioadele dificile, dureroase si stresante ale vietii mele. Am incheiat-o si  bine si rau. Nu totul mi-a iesit asa cum mi-as fi dorit, din pacate, dar am invatat ceva din asta : ca in timpurile de ispita si de provocare traiesti cu ce ai adunat inainte in suflet :credinta, dragoste, autodisciplina, gandire pozitiva.La mine proviziile au fost cam subtiri.Furtuna prin care am trecut mi-a scuturat ungherele interioare si mi-am dat seama cate mai am de lucru la mine.Gandirea mea critica, negativismul si perfectionismul mi-au pus multe bete in roate.Lipsa de credinta- la fel.
Urmeaza un timp (sper) de liniste si de reasezare.Un timp in care sa ma ocup de sufletul meu, de relatia cu Dumnezeu si cu cei dragi.
Ma asteapta un vraf de carti, si mi-am facut abonament la sala :)).Planuiesc ceva iesiri in natura, si vreau sa incep un jurnal personal.Vreau sa ma reorganizez si sa reiau jurnalul pe puncte.Am pe lista si niste cursuri de nutritie, precum si o perfectionare profesionala. Reiau si provocarea Clubului 5 am.
In continuare vreau sa lucrez la vocabularul meu.
Am nevoie sa ma linistesc, sa ma adun si sa-mi reincarc bateriile.

Un comentariu:

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !