miercuri, 28 decembrie 2016

Fiecare experienta pe care o traiesc e perfecta pentru cresterea mea!



Este incredibil cum, intr- o singura zi, se alege praful de hotararile marete si delasarea isi spune
cuvantul.Evident, scuze ar fi o mie, dar acum ma uit in oglinda( blogului) si imi vine sa- mi dau palme fiindca eu, doar eu sunt de vina pentru asta.
Pe scurt - mi- am propus sa nu mai mananc nimic dupa ora 20, ca stomacul sa aiba timp sa se odihneasca ( nu tin cura de slabire, vreau doar  sa traiesc mai sanatos).Ei, cine manca tobitza de porc la ora 21?Aud? eu, cine altcineva.O felie mare de tobitza usturoiata bine, cu 2 felii mari de paine alba, proaspata au alunecat pe gingasul meu gat.In loc sa beau apa, asa cum mi- am propus.Of.
Si nu e doar atat.Am spus ca voi culca copiii in fiecare seara la ora 21.Asi! la ora cu pricina copiii mei se certau care sa intre primul la baie, paturile nu erau facute, dezastru la maxim.
Apoi mai vreau sa scriu zilnic o postare pe blog, si sa ma culc cel tarziu la 23.Mda.Macar o bifez pe prima cu pretul celei de-a doua. Asa-mi trebuie daca stau sa butonez de aiurea pe facebook.
E clar ca daca nu imi scriu obiectivele si nu misc niste pasi concreti in directia dorita se va alege praful de tot ce visez.Dar e greeeeu!!!sunt ingrozitor, dar ingrozitor de lenesa!mi- e asa de greu sa ies din zona mea de confort!
Daaaaar....

Sunt in proces de a face schimbari pozitive in toate ariile vietii mele!!

Am visuri mari si sunt deschisa pentru a primi si  mai mult decat am visat!!!

Aleg sa fac din restul vietii mele cea mai buna parte a vietii mele!!

Cand ma trezesc dimineata planuiesc sa am o zi buna si anticiparea mea atrage catre mine lucruri pozitive!

Ziua mea incepe si se sfarseste cu recunostinta si cu bucurie!!!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Noapte buna tuturor, suflete dragi!!si odihna placuta! maine urmeaza o noua, binecuvantata zi!


4 comentarii:

  1. Oh, mie imi spui de mancat fara limite? Cel putin am o dezlegare la dulciuri de zici ce e aia... Acum am probat niste rochii pentru noaptea de revelion, crezi ca mai intram in vreo una? Noroc ca aveam una foaaaaaaaarte larga, care mi-ar veni si daca as avea o tona... Trebuie sa fac si eu ceva... ma gandesc inca ce... Imi place insa ca privesti pozitiv lucrurile si asa e, va fi bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa scriu ce mi-am propus in materie de alimentatie.Inca mai gandesc un program care sa se potriveasca tot timpul anului, nu doar in concediu :)).
      Ma gandesc ca modificarile sunt si din cauza sedentarismului, nu doar al mancarii. Cel putin eu ma simt cam flescaita :)), incepe gravitatia sa ma traga in jos.

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !