marți, 3 ianuarie 2017

Afirmatii pozitive pentru alimentatie sanatoasa :

Afirmatii pozitive pentru alimentatie sanatoasa :
  • savurez mancarea sanatoasa
  • ma bucur sa am o dieta echilibrata
  • in fiecare zi mananc tot mai sanatos
  • mananc alimente hranitoare
  • gandesc inainte sa mananc
  • in fiecare zi e tot mai usor sa mananc sanatos
  • sanatatea mea buna si energia de care ma bucur sunt rezultatul alimentelor sanatoase si hranitoare pe care aleg sa le mananc
  • imi fac timp sa gatesc sanatos
  • gatesc cu multa dragoste si bucurie
  •  sa gatesc sanatos e un gest de iubire fata de mine si fata de cei pentru care gatesc
  • sa mananc sanatos e o bucurie, fiindca ma face sa ma simt minunat
  • aleg sa mananc fructe si vegetale in loc de gustari grase sau sarate
  • imi iubesc corpul si il hranesc sanatos
  • aleg cu grija alimente care ofera corpului meu ce are nevoie, nu ce pofteste
  • mananc doar atunci cand imi este foame
  • mananc exact cat am nevoie
  • ma asigur ca ii ofer corpului meu toti nutrientii si toate vitaminele de care are nevoie
  • mananc incet si cu atentie
  • sunt constienta ce mananc, cand mananc si de ce mananc
  • beau suficienta apa pentru a fi hidratata si sanatoasa
  • o nutritie echilibrata si sanatoasa este importanta pentru calitatea vietii mele
  • confortul emotional si hranirea sunt doua lucruri separate
  • ignor mesajele de falsa foame si mananc la orele de masa 
  •  manac ca sa traiesc, nu traiesc ca sa mananc

2 comentarii:

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !