marți, 24 ianuarie 2017

Daca nu schimbi nimic, nimic nu se va schimba


Buna seara, suflete dragi!
Azi mi-am pus niste intrebari, la care vreau sa raspund seara de seara de acum incolo:
1. Cum a fost ziua mea astazi?
2. Cand ma uit la tot ce am facut astazi, m-am purtat ca acea persoana care imi doresc sa fiu?
3.Daca voi continua asa pana la sfarsitul anului, unde voi ajunge?
4.Daca vreau cu adevarat sa imi indeplinesc obiectivele si visele, cat de diferita ar trebui sa fie o zi obisnuita pentru mine, fata de cea de astazi?
5.Ca sa-mi ating visele, cum ar trebui sa arate o zi normala?


Ceea ce spunem, gandim si facem trebuie sa se afle in armonie, pentru a fi impacati si fericiti. De multe ori stim ca trebuie sa facem anume lucruri pentru a obtine ceea ce ne dorim, si totusi ne purtam exact invers.Desigur, intotdeauna gasim scuze si justificari pentru ceea ce facem - dar, cand ne sabotam zilnic, ne pierdem increderea in noi.
Daca vrem sa ducem candva acea viata pe care o consideram ideala pentru noi, va trebui intai sa incepem prin a concepe si trai ziua ideala pentru noi.

De exemplu, ziua mea ideala ar arata cam asa :
-ma trezesc devreme, la ora 6, dupa un somn odihnitor de 7-8 ore
-ma hranesc in mod constient cu alimente sanatoase, tinand cont de nevoile corpului si nu de placeri si pofte
-ma hidratez suficient
-ma rog si meditez 15-30 min
-merg pe jos cel putin 30 min si fac exercitii 30 min
-imi planific ziua in avans si urmez programul stabilit
- ma ocup in mod eficient de nevoile familiei si de treburile gospodaresti, urmand o rutina/program stabilit dinainte
-imi stabilesc obiective profesionale si le ating
-imi ajut copiii sa isi stabileasca obiective si sa le atinga
-citesc carti pentru dezvoltarea mea personala si folosesc de acolo ce mi se potriveste
-scriu pe blog
- utilizez ecranele pentru lucruri pozitive, care ma ajuta in dezvoltarea mea si nu pierd minute pretioase butonand aiurea

Desigur, zilele nu sunt toate la fel si de multe ori intervine neprevazutul, dar daca zi de zi as urma cele de mai sus, cum ar arata viata mea peste un an?cu siguranta, mult mai bine!cum m-as simti?cu siguranta, excelent! :)

Din pacate multi dintre noi am pierdut complet controlul asupra timpului nostru, si e mai usor de spus decat de facut. Dar este realizabil sa inlocuim obiceiurile rele cu obiceiurile bune si, incetul cu incetul sa ne schimbam viata. Pentru a reusi avem nevoie de obiective specifice pentru fiecare zi, motivatie intrinseca(sa ne pese cu adevarat si sa stim de ce facem niste lucruri) si limita de timp.

Cum iti petreci ziua e un indicator clar asupra a ceea ce vei deveni.
Asa ca ia-ti si tu un pic de timp si imagineaza-ti ziua ta ideala, pune-o pe hartie si incepe sa urmaresti daca zilele tale seamana cu ea, caci ...DACA NU SCHIMBI NIMIC, NIMIC NU SE VA SCHIMBA!



6 comentarii:

  1. la teorie si eu sunt buna, pusul in practica e mai greu :) si evident totul seara etc.

    Pe mine m-a impresionat un citat:
    “Insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting different results.”
    ― Narcotics Anonymous

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma ajuta mult sa scriu - in jurnalul pe puncte sau pe blog.Am observat ca, desi nu am facut tot ce mi-am propus, totusi am realizat o mare parte si sunt multumita de rezultate.Sunt multumita cu progrese mici, stiu ca in timp se aduna :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Titlul blogului tau este foarte bine ales. Combinat cu continutul lui, chiar se obtine efectul inspirational al scriitorului si al cititorului. Ma gandeam si eu la o postare pe subiect asemanator, asta in serile in care observ cat de bine ma simt dupa o zi in care am facut lucruri bune si utile. Nu se intampla intodeauna, evident!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place!cred ca in fiecare zi facem macar ceva bun, dar din experienta pot spune ca ne apreciem prea putin spre deloc pe noi insine :)

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !