luni, 13 februarie 2017

Autodisciplina si perseverenta ma ajuta sa-mi ating obiectivele




CORPUL TAU POATE SA FACA APROAPE ORICE. DAR MINTEA E ACEEA PE CARE TREBUIE S-O CONVINGI !

 Buna dimineata, suflete dragi!Multumesc  si sunt recunoscatoare ca  ma pot bucura de aceasta minunata zi!Avem in fata un dar extraordinar - timpul, si azi putem lua hotararea sa nu-l mai risipim!
Eu stiu ca sunt o mare risipitoare de timp, uneori nici nu stiu cum trec zilele fara sa fac ceva constructiv, folositor mie si celorlalti.
Am observat ca planificarea in scris ma ajuta foarte mult, fiindca asa imi contabilizez actiunile si seara  trag linie si  vad exact unde sunt, ce am facut ca sa ajung acolo unde mi-am propus.Muschiul vointei trebuie mereu exersat, altfel slabeste si nu ajungem nicaieri. Bine, daca nu ne propunem nimic, cu siguranta acolo vom ajunge :)).
Un sprijin puternic sunt si lecturile si filmuletele motivationale. Am gasit o serie de filmulete foarte utile referitoare la construirea de obiceiuri bune, unul dintre ele fiind miscarea/exercitiile zilnice, care sunt fundamentale in pastrarea sanatatii si a senzatiei de bine, alaturi de mancatul sanatos.
Nu este de mirare ca suntem o natiune asa de bolnava, cand peste tot se aude doar ,,vrem spitale", iar investitiile in sanatate se refera doar la investitii in spitale si medicamente.Daca s-ar investi mai mult in mijloace pentru pastrarea si intarirea sanatatii- educatie referitor la alimentatie si miscare, sali de sport si bazine de innot cu acces gratuit sau redus, educatie pentru dezvoltarea creativitatii si a spiritualitatii - nu am avea nevoie de atatea spitale si atatia medici!
Revenind la filmuletele de care va vorbeam, aveti mai jos linkurile. Sper sa va fie de folos!Va doresc o zi binecuvantata!

1. Cum sa iti formezi un obicei?

2.Care este motvatia ta?De ce vrei sa faci acel lucru?

3. Fii selectiv cu obiectivele tale - propune-ti sa faci lucruri pe care le doresti cu adevarat, nu care ,,trebuie" facute

4.Obicei- exerseaza regulat, asta iti va fi de folos atat fizic si mental, cat si pentru intarirea vointei.

5.Cum sa te tii de programul tau de exercitii

6.Biruieste-te pe tine insati!


4 comentarii:

  1. frumos mesajul! La noi pediatrul insista pe miscare, pe dus copilul la scoala pe jos ( el zice ca scoala cea mai potrivita e aia de langa casa, copiii sa mearga, sa sara, sa alerge pana la scoala, ca altfel sunt ca o oala sub presiune pe foc).
    Youtube e plin de exercitii faine, mai am si bicicleta, planul sa il mai respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire stam la casa, asa ca isi pot consuma energia pe afara cat doresc :).Ma gandesc sa cumpar o plasa de sarit, ca sa poata topai :))

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !